We hope you enjoyed last week’s anniversary celebrations! We certainly loved seeing the excitement surrounding both the release and the Immortal Empires launch trailer! This celebration was a long time in the making, and the positivity in the comments and reactions made it an incredible moment for the game and team…all capped off, of course, with the hype of seeing all the new and returning Total War players jumping into and enjoying Immortal Empires for the first time! Thanks for making this an awesome moment!
In case you missed it, we’re hosting numerous game giveaways over on our official Discord server in addition to the ongoing PC giveaway from our friends at Intel! If you haven’t already, join us on the Discord server, check out the event on Twitter, and get involved before everything wraps up in the next week-and-a-half!
Come mid-March, we’ll finally be ready to share more about the next official DLC coming to WARHAMMER III. You may have heard it mentioned by Rich Aldridge in a recent message to the community or even caught a hint of a cameo at the end of the Immortal Empires launch trailer (it was an understandably short appearance, so we understand if you missed it…). We’re not only excited to finally talk about what we’ve been working on after what feels like an eternity, but we’ve been working hard on improvements to previous features in the game—such as the line of sight of ranged units on walls and within settlements—which we hope to have in your hands when Update 3.0 drops this April.
All of that in mind, we know that many of you are eager to hear about the future plans for Total War: WARHAMMER III: what the Summer and Winter updates look like and any/all the stuff coming in between. Throughout March, we’ll be working to finalize and polish up those plans with the aim of sharing them shortly after the April release.
That’s it for now! I hope this provides a brief look into where we’re at and what’s coming in the next few weeks. In the meantime, come join the celebration over on our official channels and we’ll be back with more soon.
—The Creative Assembly Team»
Что-то мы это как-то упустили. Сегодня выдали. Особенно понравился один из абзацев. Вот его перевод по версии переводчика.
«В середине марта мы, наконец, будем готовы рассказать больше о следующем официальном дополнении к WARHAMMER III. Возможно, вы слышали, как Рич Олдридж упомянул об этом в недавнем сообщении сообществу, или даже уловили намек на эпизодическую роль в конце трейлера к запуску Immortal Empires (по понятным причинам, это было короткое появление, поэтому мы понимаем, если вы пропустили его …). Мы не только рады наконец рассказать о том, над чем мы работали, по прошествии, как нам кажется, вечности, но и усердно работали над улучшениями предыдущих функций игры — таких как линия видимости дальнобойных юнитов на стенах и внутри поселений, — которые, как мы надеемся, будут в ваших руках когда обновление 3.0 выйдет в апреле этого года.»
Hate is our gift to all another. With hate... All things are possible.
arachnophobia, о, линия видимости это важно, а то сейчас стрелки поставленные в специальные точки просто бесполезными становятся, стреляют раз в год, и то не все, не поворачиваются, гораздо эффективнее их просто отвести, поставить квадратиком и стрелять куда хочешь, а уж про огнестрел вообще говорить нечего, они в принципе не могут стрелять с этих точек, потому что им прямой наводкой бить надо, максимум первый ряд сможет кого-то видеть
Ждём февраль …….Neytros,
LegendofTotalWar на своём канале выложил скриншот своей статистики в кампании за гномов хаоса. Он захватил 232 города… за один ход
Yanush, а мы еще таврокса со скарбрандом имбой называли…
Но вообще… если не фейк -хорошо. если фейк/розыгрыш — смешно, но грусно
А ещё в стиме вышло какое-то обновление игры…Только, зараза, скачиваться не хочет
Upd: ложная тревога, это обновление модов. Простите(
И сидим мы все в напряжении… нет, не так в НАПРЯЖЕНИИ, ждем от разрабов хоть чего-то…
Тут народ в дискорде маякует… пока что оставлю это тут…
А я и забыл, что через 4 дня годовщина нашей прекрасной многострадальной игры.
Наверное выкатят патч, да парочку RoR–отрядов
Может как раз к годовщине и выкатят все новости, вот и тянут так
«Hello everyone!
We hope you enjoyed last week’s anniversary celebrations! We certainly loved seeing the excitement surrounding both the release and the Immortal Empires launch trailer! This celebration was a long time in the making, and the positivity in the comments and reactions made it an incredible moment for the game and team…all capped off, of course, with the hype of seeing all the new and returning Total War players jumping into and enjoying Immortal Empires for the first time! Thanks for making this an awesome moment!
In case you missed it, we’re hosting numerous game giveaways over on our official Discord server in addition to the ongoing PC giveaway from our friends at Intel! If you haven’t already, join us on the Discord server, check out the event on Twitter, and get involved before everything wraps up in the next week-and-a-half!
Come mid-March, we’ll finally be ready to share more about the next official DLC coming to WARHAMMER III. You may have heard it mentioned by Rich Aldridge in a recent message to the community or even caught a hint of a cameo at the end of the Immortal Empires launch trailer (it was an understandably short appearance, so we understand if you missed it…). We’re not only excited to finally talk about what we’ve been working on after what feels like an eternity, but we’ve been working hard on improvements to previous features in the game—such as the line of sight of ranged units on walls and within settlements—which we hope to have in your hands when Update 3.0 drops this April.
All of that in mind, we know that many of you are eager to hear about the future plans for Total War: WARHAMMER III: what the Summer and Winter updates look like and any/all the stuff coming in between. Throughout March, we’ll be working to finalize and polish up those plans with the aim of sharing them shortly after the April release.
That’s it for now! I hope this provides a brief look into where we’re at and what’s coming in the next few weeks. In the meantime, come join the celebration over on our official channels and we’ll be back with more soon.
—The Creative Assembly Team»
Что-то мы это как-то упустили. Сегодня выдали. Особенно понравился один из абзацев. Вот его перевод по версии переводчика.
«В середине марта мы, наконец, будем готовы рассказать больше о следующем официальном дополнении к WARHAMMER III. Возможно, вы слышали, как Рич Олдридж упомянул об этом в недавнем сообщении сообществу, или даже уловили намек на эпизодическую роль в конце трейлера к запуску Immortal Empires (по понятным причинам, это было короткое появление, поэтому мы понимаем, если вы пропустили его …). Мы не только рады наконец рассказать о том, над чем мы работали, по прошествии, как нам кажется, вечности, но и усердно работали над улучшениями предыдущих функций игры — таких как линия видимости дальнобойных юнитов на стенах и внутри поселений, — которые, как мы надеемся, будут в ваших руках когда обновление 3.0 выйдет в апреле этого года.»
arachnophobia, о, линия видимости это важно, а то сейчас стрелки поставленные в специальные точки просто бесполезными становятся, стреляют раз в год, и то не все, не поворачиваются, гораздо эффективнее их просто отвести, поставить квадратиком и стрелять куда хочешь, а уж про огнестрел вообще говорить нечего, они в принципе не могут стрелять с этих точек, потому что им прямой наводкой бить надо, максимум первый ряд сможет кого-то видеть
На следующей неделе ждём анонсов? Раз середина марта.
Bandarbon, хотелось бы чтоб уже в четверг за анонсили) а числа 4 или 6 выпустили)